Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder.

Allmänt Permalink5
Tog dom hära bilderna när jag och min kompis var på cruisingen i Sollefteå för några veckor sen, ingen på bilarna för hade inge batteri på mobilen, så det var dom iställe.. :)







Bilderna längst ner knäppte jag från Ärtrik rätt snyggt, det var så ljust men mörkt på himlen rätt så häftigt, bilden längst upp mins jag inte var jag tod den men det var väll innan Ärtrik från Ramsele då :)

Vad tycker ni?
#1 - - T I N A:

fin fin blogg;)

#2 - - Michaila:

Tycker den första är helt klart snyggast!

#3 - - tobbs:

Våga visa ben! sommarens modetips från www.tobbs.se



Läs en blog med fashion & stil www.tobbs.se



Dare to show the bones! summer fashion tips inspired by www.tobbs.se



Read a blog with fashion & style www.tobbs.se

#4 - - fije:

Anmäl dig gärna till vår fototävling. Har du någon bra bild på vatten eller godis (varför inte både och?) så kan du skicka in den till [email protected]. Mera regler hittar du på vår blogg! :)

#5 - - Dagens tips!:

Hej!



Ett till tips: Kolla in mycitydeal.se.

Idag kan man köpa värdekupong till MACHO! TEX-MEX i centrala Stockholm för endast 30 kr. Världens godaste tex-mex mat och riktigt bra priser! Guacamolen är supergod!!



http://www.mycitydeal.se/deals/stockholm



Ha det bra!

Till top