Miicha

Mitt liv som jag.

Bra helg!

Allmänt Permalink4
Har vare i Ö-vik i helgen hos fosterfamiljen, och det var så kul :)
Älskar att vara där, men bli så lugn och så tänker man inte på samma saken än när man e hemma, men när man väl kommer hem så kommer alla beskymmer tillbaka tyvärr..

Nu iallafall så har jag knäppt lite kort på mig som jag ska ha på facebook på profilen och se vilken jag ska ta, och så dricker jag kaffe :)

Imorgon blire skolan och se om man får börja att köra efter väg eller hur dom har tänkt sig men det är imorr de iallafall, och så håller jag nu på att diska lite grand så det bli bättre :)

Vad har ni gjort i helgen?
#1 - - Rob:

Tänkte lämna ett spår efter mig nu när jag kikat igenom din blogg^^ Fin

#2 - - Li:

SV: Haha låter inte mycket mot dig då;)

Men jag vill ha lite fler besökare för jag tycker det är roligt att visa upp mina bilder:)

Annars kvittar de...xD

#3 - - Li:

SV: Haha, fast det ökade inte precis för mig...om jag nu inte sitter på bloggtrafik typ hela dagen;)

#4 - - Li:

SV: Klicka på nästa och hålla kvar?xD

Fattar mkt idag känner ja;)

Till top