Miicha

Mitt liv som jag.

Dålig uppdatering (igen)

Allmänt Permalink4
Har haft så mycket att göra så har inte hunnit att skriva..
Men nu kan ja skriva lite va ja ha gjort.

I midsommar har jag haft jätte kul, jag drack alkohol (lite dumt) men vi hade det suuper kul iallafall, (men mins inte så mycket), sov med mitt ex i hans husvagn och när ja vaknade så låg jag naken helt plötsligt (ovanligt mig9 så jag frågade han varför jag gjorde det och han sa att jag ville det (hmm??) knäppa jag.. :)

Idag i skolan fick jag köra traktor och det gick bra tro ja, körde inte in i lastbilarna iallafall så det var bra. :D
Imorgon är det sista dagen sen så är jag hemma en hel månad så det blir väll lite skrivande, men jag ska hålla på med min bil lite så hon blir fin igen, ta bort rostfläckar osv..

Inatt så drömde jag två mardrömmar på rad (mår lite dåligt så det är väll därför)..

Jo, jag för alla fina kommentarer och jag mår sådär kan man säga och så tack för alla fina kommentarer som jag har fått..

:D:D

Hur har ni haft det???
#1 - - Stina:

Gud vilken söt header! Vad är det för ras på katten? För det är en raskatt va? ^^

#2 - - Hannah:

Jätte fin blogg!



En kommentar på min blogg skulle vara jätte snällt! <33

#3 - - Mallyj:

Vill du vara med att tävla om 2st Exklusiva Vinöppnare?

Dessutom alla som deltar kommer att få en gratis trolleribok hemskickad!



Ifall du länkar till min blogg så kommer jag att skicka en gratis trolleribok till dig helt gratis och du är med i en tävling där 2 personer kommer få vars en exklusiv vinöppnare i högsta kvalité!



Länka till: http://www.nattstad.se/mallyj

och sponsorn: http://www.rengoring.com



Skriv sedan i kommentarerna länk till inlägget +din email eller skicka ett mail till [email protected] med adressuppgifter :)

http://www.nattstad.se/Mallyj?id=1017285

#4 - - Erica:

Hej ! Fin blogg :)

Lust att va med o tävla ?

Få reda på mer på min blogg ! :D

Till top