Miicha

Mitt liv som jag.

Facebook.

Allmänt Permalink7
Då har jag starta en ny grupp på facebook, den heter "Mina fisar luktar parfym" tycker att det är klockrent kom på det igår. :)

Idag har jag vare i stugan och så, och så nyss har jag tvätta rutan på min bil så man kan se vart man kör :) HAHA.. Bra att man gör de annars åker man i diket..

Imorgon ska jag till skolan igen och se vad vi ska göra på teorin (blir teori det vet jag) så får man se vad vi ska börja med, hehe.

Jajja, nu ska jag se på tvn och äta lite bullar :) hade bra.
#1 - - anno:

Tack!:)

#2 - - L:

Hahaha - schysst namn på gruppen -och rolig blogg!



www.lostcyclist.com

#3 - - Amanda:

HAAH vilken klockren grupp xD

#4 - - Anonym:

hahahah !

har frågstund på bloggen :)

#5 - - Madde:

Söt header du har :D

#6 - - Denisé:

Jättefin blogg ! :)

#7 - - Carolin :):

Kolla min blogg :) Och duu! Fin blogg :D

Till top