Miicha

Mitt liv som jag.

God mat idag!!

Allmänt Permalink6

Idag har jag inte gjort så mycket, vare och handlat till middagen och snurra på byn ett tag..

Middagen idag var: Hemmlagad fiskpinnar, hemmlagad pärmose, stuvadspenat och grekisksallad..
Hur gott som hellst..!! :D

Nu vill jag diska och dammsuga och plocka upp tvätten från IKEA påsen tvättade i onsdags och inte tage upp tur att allt är torrt.!
Vill ha kaffe med men det får jag brygga lite då, och så har jag köpt vitt låd vin Tre Apor är väldigt gott och lätt drucken.. :)

Vad ska nu göra i helgen/ ikävll.??

#1 - - miranda:

kan du hjälpa mej med att få såna msn smilysar?



xoxo miranda.♥

#2 - - Carro:

Vad är hemmlagad pärmose?

#3 - - Eve:

TÄVLING PÅ MIN BLOGG (;

VINN LÄNKNING!

#4 - - Fannie & Annie :):

hej va fin blogg :) titta gärna på vår blogg :D



pusss & kraam

#5 - - PELLE:

DENNA TJÄNST ÄR SOM BLOCKET FAST GRATIS!



“iLoveGratis är en miljötjänst som ska låta privatpersoner och företag skänka bort oönskade föremål och prylar genom att de enkelt, snabbt och gratis lägger in en annons på iLoveGratis.se på så sätt bidrar man till en förbättrad miljö samt sparar tid och pengar! Med andra ord betyder det att allt på sajten är gratis”



Länk: http://ilovegratis.se/

#6 - - SOFIA:

He roligt blogg kolla gärna in min hoppas du gillar den och stannar :)

Till top