Miicha

Mitt liv som jag.

Hoting nästa.!!

Allmänt Permalink3
Har vare i Hoting idag på marknan men det var inte nå speciellt tyck ja men det var bättre de än att vara hemma, men nu har jag duschat och gjort mig i ordning för jag och en annan ska åka till Hoting på dans. :)

Fy faasen, första gången ja åker med en annan till Hoting på dans fy fasen va kul, kan vara en helt annan person..

Ska lämna in hyrfilmerna till ok och så ska jag tanka bilen och sen ska jag köpa cigg så klart, och så ska jag hämta kompisen och sen dunkar vi i väg till Hoting (ca 7 mil?) Ja jag vet inte hur långt det e, men dunkar iväg iallafall.. :)

Ha de bra så länge och ha de SUUUPER!!! :D:D:D
#1 - - sandra:

hej hej fin blogg. kolla gärna in min med :P

#2 - - Jenny Halvardsson:

söt blogg! :)

#3 - - feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

vart ligger hoting? x) aldrig hört nå liknande :D

Till top