Miicha

Mitt liv som jag.

NEEEJJJ!!!

Allmänt Permalink21
Säg inte att jag håller på att bli sjuk :(
Har fasen inte tid att vara sjuk, har massa att göra nu med kursen och allt ju.. Hmm, men det går nog över jag ska till skolan imorgon iallafall och se hur jag känner mig..

idag har jag bara tagit det lungt och sett på tvn och snurra på byn, ja det vanliga vardagen för mig (när jag inte är i skolan då)..

AAAAACHHUUUU!!!! Prosit.. Tack...

Iallafall så är min gitarr på tradera och så får jag se hur mycket jag får för den, den är ju original från Holland och är från 40-talet och är i fint skick.. :)

Men nu ska jag vila och se på tvn och dricka te med honung så får jag hoppas att jag blir bättre imorgon...

#1 - - Copycatbloggen:

Kolla in Christinas senaste outfit och hur man ska göra för att copycata henne. Kika in för inspiration!

#2 - - maria:

sv: usch krya på dig!

joo jag mår bara bra :)

#3 - - Sofia:

Vill först o främst säga att du är en alldelens underbar människa som tog upp inlägget om djuren som flås levandel.Fler måste reagera man ska inte använda päls ell fuskpäls eller skinn.Ta dig en titt på detta lägg gärna upp den i din blogg åxå. Fler måste reagera o se hur sanningen är:(



"FAKE FUR" IS DOGS SKINNED ALIVE SCREAMING IN AGONYGERMAN SHEPHERD ALIVE CRIPPLED AS THEY RIP HIS FUR OFFDOGS SIT CHAINED BY NECKS WAITING TO BE KILLEDWATCHING AS EACH DOG IS DRAGGED BY MENCLUBBED TO BREAK ITS NECK OR BACK...UNABLE TO MOVE USING SHARP KNIVES THEY CUT THE DOGS SKINTHEY INSERT THEIR ...FINGERS UNDER THE ...SKIN/FUR OF THE DOGTHE DOG IS ALIVE CONSCIOUS AS THEY "RIP ITS FUR OFF ITS BODY"THEY TAKE EVEN THE FUR OFF IT'S FACETHE "FURLESS BODY OF THE DOG" IS STILL ALIVESCREAMING IN AGONY THEY DISCARD THE "BLOODIED BODY"IT DIES THE MOST HORRENDOUS PAINFUL DEATHTHE CHINESE HANG UP ITS FUR THEN START SKINNING THE NEXT DOG.SCROLL DOWN TO SEE HORRIFIC PICTURES OF DOGS WAITING

kolla länken under på fb...

http://www.facebook.com/Henkan62#!/note.php?note_id=366149448733&id=544331389&ref=mf

#4 - - sofia:

LET IT BE!!

Kan det vara så svårt för folk att låta bli att köpa päls och skinn även FUSK!

ÄR DU BEREDD ATT AVSTÅ DETTA ELLER ÄR DU BEREDD ATT MEDVERKA TILL PLÅGSAM BLODIG DÖD??



http://www.youtube.com/watch?v=ZkJVcqhAuz0&feature=related



här kan man skriva under go fur free



http://www.furisdead.com/pledge-furfree.asp

#5 - - Emma:

Krya på dig !

#6 - - Darksess:

Krya på dig! Inte alls kul att vara sjuk.



Gå in på min blogg och tävla om presentkort på H&M.

#7 - - Copycatbloggen:

Tycker du att Maja - sångerskan i The Sounds klär sig snyggt? Kolla in bloggen och se hur DU får hennes stil!

#8 - - anonym:

hej...Jag vet att du har mer pengar än mig...så därför vill jag gärna att du skickar mig en rimlig summa

..skickar pengar till detta konto.. 8169-5 914 844 158-8

jag vill vara anonym..skicka senast om några dagar...ska kolla om du skickat..sänd en summa du tycker är rimlig

#9 - - Sofia:

http://www.youtube.com/watch?v=ZkJVcqhAuz0&feature=related



The truth about fur

#10 - - Ekostilstanja:

Jag eko-utmanar dig Michaela!

Imorgon 12 juni att leva så miljövänligt som möjligt och blogga om det :)

Jag klarade av ett helt år, klarar du en dag?!



Skicka länken med ditt eko-inlägg till [email protected] så kan du vinna 2-timmars exklusiv eko-couching med söta mig :) med tema "mer ekoglamour i ditt liv"



Kram

Tanja

www.ekostil.se

#11 - - Liten:

Din header e sjukt söt!!! .)

#12 - - Jossan:

Jag har en frågestund på bloggen just nu, kika gärna in och lämna en kommentar. (:

http://flygge.blogg.se/2010/june/ask-me-anything.html#comment

#13 - - malin:

cool blogg:)

#14 - - sara:

kolla in min blogg

#15 - - Emelie:

fin blogg :)

#16 - - Tina:

Najs blogg =)

allt bra?

#17 - - Tina:

Najs blogg =)

allt bra?

#18 - - Jessica:

Hoppas att du kryar på dig=)

#19 - - stella:

hoppas du mår bättre snart :)

#20 - - Romina Paz Vasquez:

krya på dig :)



btw, lägg till mig på bloglovin så gör jag det :)

#21 - - sdnfqhard:

Nonekiyah igu, lajucowi ofidu me gumibezu izu avodavu onodudidi, ohal urodesic.

Till top