Miicha

Mitt liv som jag.

Ny bild på mig.

Allmänt Permalink8
Hade lite tråkigt idag så jag knäppte denna, (finns mer men samma)



Hehe, lite rolig kan man då säga :)
Har den som profil bild på facebook tänkte att det var lite anorlunda gämfört dom andra bilder jag har..

har nästa diskat klart och så åkte jag ner på byn för att se hur lite pengar jag har kvar men det räcker iallafall fram och tillbaka till skolan i veckan iallafall..

Nu ska jag se eller snart ska jag se på en film på kanal5 mins inte vad det heter men det lär nog vara bra, den slutar 22.50 lagom innan man ska lägga sig  för att sova..
#1 - - Tina:

Härligthärligt! Jo det är bra med lite trött bara. :/

#2 - - Tina:

Härligthärligt! Jo det är bra med lite trött bara. :/

#3 - - s:

coola solglasögon ;)

hur fixar man på sin blogg så man visar smilysar? :)

#4 - - PHOTOS BY NATALIA.:

Ha en toppen dag! :)

#5 - - s:

sv: jag hade samma problem, men tillslut skaffade jag linser så där löste sig mitt problem :)



okej jag får nog försöka hitta koden till smilys, har letat på designadinblogg.se men det är något konstigt på min dator för just den sidan hackar varenda gång man trycker på ngt?

kram

#6 - - Tina:

Åhh herregud,´stackarn! haha jag skulle ha gått upp klockan 5 men orkade inte och gick inte till jobbet.

#7 - - Sandra:

Absolut! jag hade tänkt ta med kameran någon dag till skolan, fota lite, men jag får se =p



#8 - - Smse ^^:

Fin katt på headern! :) Helig Birma?



Jag sjunger! Lyssna? :) --> http://ifyouknewme.blogg.se/category/smse-music.html

Till top