Miicha

Mitt liv som jag.

Skaplig dag.

Allmänt Permalink4
Idag på skolan så fick jag och en annan köra lastväxlaren till Sel i Ramsele, han fick köra dit och jag köra hem men det var tredje gången med jag körde efter väg och då fanns det ingen släp efter men det var det nu, så det var rätt så svårt och man måste hålla koll men detv ar lite punkter som jag måste träna på iallafall..

Senare på dagen fick jag som "straff" sa lärarn att jag skulle sätta mig vid datorn med B teori så jag gjorde det då så klart man måste lyda han annars får man på käften :) HAHA.
När jag gjorde det så fick jag 40 rätt av 70 och så nästa gång fick jag 70 rätt av 70???? Hur kunde det komma sig? Haa, lärarn trode att datorn ljög för mig.. (tror det ja me), så nu ska jag hålla på med lastbilsteorin..

Nyss äte och nu blire kaffe och en cigg..
#1 - - meyav:

sv: Bara bra :)

Vem är det som har gjort din design?

#2 - - PHOTOS BY NATALIA.:

Göra ikväll? :D

#3 - - tobbs:

fin blogg måste ja säga, även söt flicka :)



Kolla gärna in min nya blogg! föredetta känd på finestlight. kommentera min blogg puss :)



www.tobbs.se

#4 - - Linnea♥:

GUD SÅ SÖT HEADER DU HAR :D :D :D !!!

Till top