Miicha

Mitt liv som jag.

Skööönt.

Allmänt Permalink3
Då är man hemma efter en lång bil tur (ca 2 tim) efter grusvägarna omkring, sen åkte vi till Backe och till Junsele och sen hem då.. Härligt att bara sitta och köra men jag ville till Hoting och Strömsund men det är så långt dit det får man ta en annan gång.. :)

Så nu har man en drink bredvid mig som jag ska dricka och så tittar jag på tvn och håller på med internet lite och så ska jag knäppa kort på glassmaskinen och skicka iväg som jag inte har gjort och så ska jag knäppa kort bak på bilen och sen ska jag he upp bilder på bilen till Garaget.org så det blir gjort, puuh, mycket nu..

Vad ska ni göra ikväll då??
#1 - - tobbs:

Besök min blogg sötis! FinestLight största bloggare!



www.tobbs.se



visit my blog hunny! FinestLight biggest Blog!

Everybody can read my blog! My blog got google translate in the menu to the left, it's translate the hole site to your language =D

#2 - - Anonym:

hhaha, utrolig søt header <3

#3 - - anno:

Skall typ bara ta det lugnt och chilla :D

Vad skall du göra ikväll då?

Till top