Miicha

Mitt liv som jag.

Vad roligt =)

Allmänt Permalink6

Idag på skolan fick vi åka på grusvägar med släp och så fick vi laga en bit av vägen med med grusbilen så klart :) Det var faktiskt kul, lite omväxling på det hela, men fick köra en 112 Scania skit som växlarna inte gick så bra men när man förstog hur den funkade som så gick det bra, och efter jag lastat ett gruslast få fick jag hjälp att koppla släp till den och körde, men kom vilse hmm men jag fick hjälp av läraren så jag kom därifrån men vilse kom jag inte men jag kunde inte backa och köra tillbaka. hehe :D

När jag var på väg hem så ringde hon från transportsryrelsen om att hon ska skicka intyget till mig så jag får köra efter vägen, ÄNTLIGEN!!! Det ska bli jätte kul :D:D

Och så har jag fått hjälp att sälja gitarren, så får jag se hur mycket jag får för den. :)

Nu ska jag dricka kaffe och ta det lungt imorgon så ska jag plugga lite som sagt var, och så ska jag se om det finns tvätttid så ska jag tvätta.. :)

#1 - - maria:

söt header du har! :)

#2 - - maria:

sv: åh tack :D

allt bra annars?

#3 - - C:

Vad är det för gitarr du har?? :D

#4 - - C:

jasså okej =)

#5 - - Utile Couture:

Skoj!



Har tips på en hemsida med super fina långklänningar till väldigt bra priser. Det som är roligt med denna sida är att man själv kan designa sig klänning med överkjolar, toppar, stenar etc. Riktigt fiffigt! Kolla in:

http://utilecouture.se/

Jag har en beatrix i vit och har köpt en kjol med bohem-mönster. Kjolen kan användas även utan klänningen, som en klänning till stranden!! Väldigt fint över bikinin <3



Ha det fint!

#6 - - johanna:

fi header !<3

Till top