Miicha

Mitt liv som jag.

BIL JÄVEL!!!

Allmänt Permalink5
Bilen har gått sönder :( GAAAHHHH, kommer snart att gå under känns det som, och så bilen gik sönder i natt när jag skulle hem från syrran och så var det kolsvart och fick bogsera den i en halvtimma för att komma hem med den drygt var det kan jag då säga :(
Är så förbannat less på hon nu, men jag är så dum att jag vill ha kvar henne ändå för det är första bilen och så och hon går ju jätte bra..

Men det var så knäppt att motorn går jätte bra men det var lyse som var vääldigt lågt och lyste mera orange, hmm, undra vad det kan vara?
Min kompis tror att det är generatorn som spökar pånå vis, kanske kolen i generatorn hoppas jag så att det inte kosta mig en massa :(
#1 - - E'a:

Sv; Jo med mig är det bara bra, ah jo jag vet xD Vette fan vart allt de kommer ifrån!

Hur är de själver? :D

#2 - - Malin:

Hej hej, jo det är fint tack! Lycka till med bilen! / Malin

#3 - - Jenny:

hej. fint me mig, själv? jag hade lite sågspånskiva liggandes över hemma. 1 cm tjock, ritade, sen sågade ut och med vanligt tapetklister tapetserade jag ddom sen :)

#4 - - A:

tråkigt :/

#5 - - elin:

uschdå ;/ hoppas det går bra med bilden sen då:)

Till top