Miicha

Mitt liv som jag.

Bild på min älskling.

Allmänt Permalink0
Denna bild tog jag när vi hade gått in efter att varit ute, hon höll på att tvätta sig, ser ni hur hon njuter av att vara inne.

Hon älska att vara ute men det blåste mycket och hon ville in, men på sommaren brukar hon vara ute mycket så det älskar hon, ligga i solen och chilla :)

Just nu ligger hon bredvid mig och ta det lungt innan hon börja få sin damp som jag kallar det, då brukar hon kuta som fasen och hoppa och så, haha:D det brukar se så häftigt ut, och så är hon ju 2 år med, då brukar dom vara rätt så lung men inte hon heller, kanske vid 5-6 års ålder kanske hon blir lungnare..

Men hon är mitt allt, skulle gå under om hon skulle gå bort eller så, för hon lystnar på mig det jag säger och förstår det messta, och när jag e sjuk så är hon alltid med mig, men det brukar dom flessta kattor vara.
Till top