Miicha

Mitt liv som jag.

Bilen är fixad!!

Allmänt Permalink4
Så kan man köra med bilen igen och det känns helt underbart, så nu är det bara däcken som är i obalans så då får jag åka in på Vulken och balansera om dom, simpelt är det!! :D

Åkte till syrran nyss som ligger i magsjuka, jag köpte blåbärssoppa och Mer saft till henne och var där en stund och prata, så nu får man bara sitta och vänta till man får det. :) hehe.

Och nu har jag äte lasange och det var jätte gott speciellt med ketshup på :D
Så nu fattas bara kaffet som jag snart ska ställa i ordning. :)
#1 - - E'a:

Sv; härligt ! :D

#2 - - Wenda:

Sv; Tack så mycket. Med mig är det hemskt bra faktiskt!!

#3 - - josse:

SV: hallo. jo det är fint med mig! sj?

#4 - - Elin - Design&Makeup:

Skönt att det ordnade upp sig med bilen =)

Till top