Miicha

Mitt liv som jag.

Cool.

Allmänt Permalink0

Jag snackar med en ur gullig kille på msn, han tycker att jag är fin och så, men jag har ju så dålig självförtroende, men han säger det så, men jag tycker att han är gullig inte snygg men gulli så det lixom pirra i magen om ni fatta. :)

Håller på att dricka kaffe och nyss äte mat idag blev det köttbullar i gräddsås och makaroner, skapligt gott.
men snart efter kaffet så ska jag diska och sen får jag se vad som händer i kväll.

Men jag håller på att bli jäkligt trött redan, tack vare grannen ska väcka en med stampar utanfrör bron och smälla dörren till han, hmm, men det blir en tidig kväll för mig det kan jag lova att det blir, och om han gör så ikväll eller natt så kommer jag och säga till för grannar ska inte bli störd efter 10 i lägenheter iallafall men dt skiter han i värkar det som, suckar :(

Och så tvn är full av myrernas krig med bilden är kvar så det går ju att se men det är ju jobbigt, det är någe fel på saken som dom har kanalerna i vad det nu kallas, drygt :@

GAHHH :@

Till top