Miicha

Mitt liv som jag.

Death Proof

Allmänt Permalink4
Någon som har sett den filmen Death Proof?
Jag tycker att den är jätte bra, men väldigt äcklig om man inte gillar sånna filmer, men det var första gången jag såg den filmen med.. :)

Så nu då får man se om man kan sova inatt eller inte.. :) Det ska bli kul att se men det kommer jag nog kunna ska jag se :)
I den filmen så hände det väldigt mycket, men det var mycket snack mellan tjejjerna som det handlade om mycket sådant, och så bilar så klart och mord med mera, men jag rekomendera att ni ska se den om ni gillar sånna filmer annars får de vara för er som är kännsliga, men jag kan också vara kännslig när det gäller sånna filmer men inte idag, för nu tittade jag bort :D

Men nu ska jag ta en cigg och sen får jag se om jag ska sova eller inte, men jag kommer nog att ringa min kompis nu när jag är ute tror jag.. :D

Hade bra så länge.. :)

Pussis
#1 - - Martin:

hehe okej...fast kostade ju bara 3,60 ;)

#2 - - DVK:

Hej! Härlig blogg :)

gå gärna in på min update blogg och tyck till!

Skulle bli jätte tacksam då min blogg ska vara ett skolprojekt.. Behöver tips :)

#3 - - DVK:

Hej! Härlig blogg :)

gå gärna in på min update blogg och tyck till!

Skulle bli jätte tacksam då min blogg ska vara ett skolprojekt.. Behöver tips :)

#4 - - DVK:

Oj såg nu att jag postat min komentar två gånger, sorry! Och tack för att du tog din tid att kolla in min blogg! :) Det gjorde min dag!

Till top