Miicha

Mitt liv som jag.

Den Coola Bilden. =)

Allmänt Permalink4
Ja jag tog ju denna bild igår kväll har dock lite tråkigt, men denna blev ju snygg :)

Jag hade ett vatten glad över musen och knäppte kortet i glaset,.

Visst blev det snyggt??
#1 - - Jhennifer:

Aa dom är jätte fina och hur snälla som helst, dock är maine coon killen lite försiktig och vill inte ge sig in på för "läskiga" saker eller vad man ska kalla det. Han är lite på sin vakt! Men han är hur go som helst när han väl kommer fram och är kelig. Perser/birman är också mysig, hon tyr sig ju mest till karlar hehe.

#2 - - Jhennifer:

Aa.

Men vissa stunder då kan hon vara vid tjejer också. Men hon har vissa dagar som hon lär anpassa sig verkar det som, men hon är jätte rolig:)

Okej, ja men det är ju oftast så:)

#3 - - TWINS:

coolt =)

#4 - - Kajsa:

Sv; Det är ju värt ett försök iaf. Jag känner mig faktiskt piggare redan efter att ha använt det tre dagar :)

Till top