Miicha

Mitt liv som jag.

Dryg backe upp..

Allmänt Permalink5
Denna uppförsbacken är hemsk dryg, men här är jag nästan uppe det ser ni på lyset fram där, men den är typ 100 meter upp typ och rätt så brant med, varför ska man bo så långt upp för..?? hmm.

Men jag tog en låång promenad med hunden jag gick 8479 steg, men jag skulle ha gått längre  men jag får så JÄVLA ONT i min vänstra fot, jag vet inte varför jag får onte men jag får alltid det men jag har problem med fötter och ben och det är förjäkligt.. :(

Men det som är posetivt det är att det är så skönt att vara ute och gå :D

Det som jag tycker att det är jobbigt att gå i mörker är att man möter bilar som har lyse och då ser man inte framåt och så tar det ett jäkla tag innan men ser någe, men det går bra ändå men det är jobbigt ändå.
Men jag syns iallafall annars skulle jag bli påkörd..

Men jag som trode jag såg en stjärna falla men så var det inte :(
Det var ett flygplan.. hmm.. :(
#1 - - Zuzan:

Ha en bra kväll du med! :) Hur hittade du min blogg förresten?

#2 - - fannyy :):

SV:

hahah, ja, det har vi alltid ;)



ha en bra kväll, du med!

#3 - - Elin:

sv; jodå, nu om du kollar så funkar den suveränt!

kram.

#4 - - YES:

Hett tips; ta bort musiken på bloggen (eller låt besökarna åtminstone välja själv om vi vill klicka på play eller inte).

#5 - - YES:

Väldigt rörigt svar fick jag, men jag tror jag förstår vad du menar. Det JAG menar är att i nuläget slås musiken på direkt när man kommer in på bloggen. Sånt får mig (och många andra) att kryssa ned bloggen direkt. En musikspelare kan man ha, men då ska läsarna själva välja om man vill klicka på play för att lyssna.

Till top