Miicha

Mitt liv som jag.

Eddie Razaz

Allmänt Permalink2
Ja Eddie ja..
Han vill bara ha uppmärksamhet tycker jag.

Men han och jag är typ släkt nu, min fortersfamiljs dotter och Eddies bror är gift men varran så, men vi har aldrig träffats, men han kanske kommer upp i sommar eller något, men inte för att jag bry mig..

Han tänker på sig själv anser jag, vill ha uppmärksamhet, men han är väldigt bra på att sjunga,.

Men vad vet jag,?

Jag har aldrig träffat pojken men någon gång kanske det blir att man får se han live.

Men just nu håller jag på att dricka kaffe och nu håller jag på att se på Hajar som Hajar på kanal5 och den är jätte bra för den har jag sett förr, men jag sen ska jag dricka lite om jag har lust får se.. :)

Då får vi se om jag får pengar av denna kille som har lova mig ett bra tag nu så får det bli kul om han kommer eller inte. :D

Hoppas iallafall...

Hoppas att Modo vinner i kväll mot Rögle.. :D
HOPPAS!!!

Och så ska jag se på melodifestivalen,.
Jag ska he ut låten som vinner på bloggen sen i kväll, men det får vi se då vad det blir för nå låt.. :)
#1 - - evelina:

Haha ja den är faktiskt bra :)

#2 - - Emelie <3:

Åh vilken mysig blogg (:

Kramis <3

Till top