Miicha

Mitt liv som jag.

En ljustake mindre.

Allmänt Permalink0
Ja när jag kom hem från kompisen så hade Jessie (katten) hedde ner en fin ljusstake från bokhyllan, och den fick jag i födelsedags present av min kompis och den var skit snygg, men jag har ju en till fast en mindre modell, men det är förjävligt att katta ska vara där hon itne får vara men det e inte så offta hon är där men det är klart hon passa på när jag ite är hemma så klart, så gör katter.. hmm..
¨

Så nu ser jag på Let´s Dance och se vem som ska ut ikväll men jag vet inte om jag ska se på det för jag ska nog se på en film på kanal5 men jag har nog inte sett den filmen iallafall så det blir nog filmen, jag ser på text-tv vilken som åker ut ikväll så det är coolt. :)

Längtar tills min polare ska komma från Uppsala, hon ska komma till mig, och hon bruka aldrig fråga mig om hon får komma men nu igår så gjorde hon det, för det bruka alltid vara jag som vill att hon ska komma, men det ser jag fram emot för jag saknar henne jätte mycket..!!!
Till top