Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon.

Allmänt Permalink0
God morgon alla.. :D

Idag är jag lite sur, jag har inte cigg kvar bara en fimp, och jag får inga mer pergar för än nästa vecka, och det är så SURT och så är det ingen som vill köpa ut till mig heller och det känns ännu mera surt.
Men jag får ju bara gilla läget lixom.. hmm

Snart så ska jag göra iordning lite kaffe så att man vaknar till liv, och förfoppnings vist så blir man på bättre humör med men det tror jag inte för man har ju inga cigg. :(

Men vad annars ska man göra idag då, jag kanske kan diska lite och dammsuga igen kanske, nja, jag får se hur jag gör som,.

Ute är det fint väder men halt som faan, och så blåser det som det har gjor i hela veckan men inte lika hårt kanske, hoppas att det avtar blåsten tills nästa vecka,.

Ja, nästa vecka ska ja på möte i Djurparken ju, och se om jag ska börja där, det ska bli spännande och se vad dom säger där.. :D

LÄNGTAR!!

Kommer snart med Dagens Låt.
Till top