Miicha

Mitt liv som jag.

Grey´s Anatomy.

Allmänt Permalink9
Snart är det Grey´s Anatomy, och den är så jäkulus bra alltså en av mina favorit serier. :D:D

Håller på att diska och så det tar ett jäkla tag men men så är ju det. :)

Följ gärna min knäppa blogg på www.bloglovin.se och sen kan ni säga till :) Om ni har lust förståss :)

Men jag börja känna min lite små hungrig igen vet inte varför men jag ska köpa lite fil när jag har pengar. hmm.
Och jag längtar till fredag!!! :D:D
#1 - - Elina Söderholm:

Var med och tävla om att vinna The sims 3 PC!

Kramar!

(tävlingen är på min blogg)

#2 - - Elina Söderholm:

SV: Jaha ja :)

#3 - - Julia:

Hejhej, vad tycker du om min nya header? :D

#4 - - Elina Söderholm:

SV: Så kan det vara jo..

#5 - - Julia:

aw tack söt! :D

#6 - - Julia:

nu gör jag :D

#7 - - Julia:

nu :)

#8 - - Julia:

Vet inte, folk gillar väll min blogg :D

#9 - - e l i n [estr.blogg.se]:

ÅH, jag har inte missat ett enda program av grey's och så missade jag det igår :(

Till top