Miicha

Mitt liv som jag.

Längtar tills imorgon!!!

Allmänt Permalink1
Imorgon ska jag till Sollefteå och hämta upp min älskade och efterlängtade kompis!!! :D:D
Vi ska nog undersöka staden lite men jag vet ju vad dom har och så, men hon har inte vare där så mycket.
Och sen ska jag gå in på Lidl och se vad dom har där dom har nyss öppnat. :)

Håller fortfarande att tvätta men det är snart slut med det, och sen ska jag dammsuga måste göras innan hon kommer då, och så diska så klart.
Men jag tror inte att jag ska torka golvet men det får jag se hur jag orka, sen i kväll någongång ska jag ta bilen till OK och tanka och köpa cigg.
#1 - - Maddi:

Hej! Du är välkommen att tävla om veckans blogg i min blogg :)) Länken till inlägget är här: http://enmaddi.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-1.html#comment

Till top