Miicha

Mitt liv som jag.

Leker apport med katten.

Allmänt Permalink10
Ja Jessie gillar att springa efter sin leksak som hon hade igår, och nu håller hon på att jäklas med den, jag kastar hon kuta och hämta den :D Skit kul, första gången hon gör det med :D:D

Det klias och jag vet inte vart det klias heller :( Jajja.
#1 - - E B i T H i L.:

SV; för tillfället är jag sjuk men annars är det bara bra :) Hahah tack så mycket, man får ju hoppas på det ^^,

#2 - - E B i T H i L.:

SV; Ajdå! Låter inte alls bra :s Hoppas du blir frisk snart! Att spy är bland det värsta som finns :/

#3 - - E B i T H i L.:

SV; lidil har alltid lite skumma varor tycker jag :s

#4 - - E B i T H i L.:

SV; hahah, det är nog ett smart drag ^^

#5 - - rolf:

Jag har mest varit vid datan och bloggat ,sen imorse tills nu.förutom jag var ute cyklade en runda i e.m.nu ska jag äta kycklingfile och titta på finalen.kram

#6 - - malin- TÄVLING IGÅNG!:

hhahah apport med katten borde man kanske testa nån gång^^

#7 - - Alissa:

Hejhej, allt är bra. Själv? :)

#8 - - ewezi:

söt header ^^

#9 - - LENA ღ:

Jodå med mig är det bara bra! sj då? :)

Ja jag trodde också Mattias skulle vinna och det gjorde han också! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

#10 - - Snookie - Perfection since 1992:

Hejsan!

Hoppas helgen är bra! Kika gärna in i min helt nystartade blogg! ^^

Pussen!

Till top