Miicha

Mitt liv som jag.

Lycka till till mig.!!

Allmänt Permalink6

Ja imorgon beger jag mig till Junsele djurpark på ett möte, och då får jag se om jag ska börja där eller inte.. :) Spänningen bara stiger!!!
Hoppas jag får börja där för jag orkar bara inte att vara hemma längre och dega.. :(

Så lycka till Micha :) :D

Så nu ska jag ta en alvedon till mitt kära huvud, och sen ska jag susa och så höres vi i morgon så får ni veta hur mötet gick, om ni vill :)

Sov gott och drömm inga mardrömmar nu.. :)

Puss :love:

#1 - - Andréa:

Tack för frågan, men det är bara bra med mig. Hoppas det är det med dig med :) Mysig design du har :)

#2 - - Andréa:

Okej men det går nog bra, bara man är sig själv så brukar det gå vägen :) Lycka till !!

#3 - - Maoulin´:

sv: Hej, javisst det kan vi göra! :)

#4 - - Elin - Design&Makeup:

Hoppas det kommer gå bra, lycka till! :)

#5 - - Iza:

sv; tack detsamma!

#6 - - julia:

hoppas du får börja där :)

Till top