Miicha

Mitt liv som jag.

Morgon igen :)

Allmänt Permalink3
Så, nu är man vaken igen, och det är så fint väder ute men om det bara kunde vara lite varmare, jag kollade hur varmt eller kallt det var ute så var det -9 brr, kan det inte bara vara 9 plus ute så man kan vara ute oh gå?
Ne då det går tydligen inte, vill ha mera vårkännslor ju men går ju inte när det är så kallt.. :) hmm.

Så, vad ska man göra idag då?
Först ska man ju vakna upp riktigt och sen kanske jag ska göra kaffe och sen kanske man dra fram dammsugaren, och sen ska jag väll ringa till hyresvärden och se om tvättstugan är klar, för vattenledningarna hade fröse så nu har det typ gått 2 veckor och dom har inte tage bort lappen än, :( Men jag måste ju tvätta!!
Ajja.

Nu håller jag på att se på tv men det är inte så bra just nu..

Men i natt så drömde jag en mardröm :(
Den var heller inte så rolig heller, jag blev lite rädd när jag vaknade och så hade jag ingen som kunde trösta mig heller, men det gick bra ändå, sa till mig själv att det bara var en dröm :)

KOmmer snart med dagens låt. :)

Puss
#1 - - Emelie:

sv: hihi jo,

detsamma! :D

#2 - - Malin, 19 & gravid:

Jo, det brukar jag också egentligen!

Men idag va jag så himla sugen på frukt så de fick bli det :)

#3 - - Sofie, mamma till Dylan:

Jobbigt med mardrömmar :( Men asgullig bild på Gustav :D Ha en bra dag du också!

Till top