Miicha

Mitt liv som jag.

Ny Stilmall (igen) :)

Allmänt Permalink13
Jag har fått denna design utav http://www.designandmakeup.se. Vill du också ha en gratis design så rekommenderar jag dig att klicka in du också.

Jag ska se hur länge jag är nöjd med denna :)
Hehe.
Men jag hoppas det jag gillar lite mörka färger och katter så det passar ju jätte bra :)
#1 - - sara:

SV: haha tack! Det är bara bra, hur är det själv :)?

#2 - - Anonym:

hejsan :) det kan vi absolut göra ! jag börjar följa dig nu med en gång :D

#3 - - maggan:

haha glömde skriva namn ^^ jag börjar följa dig på en gång nu :)

#4 - - S,S,S&S:

Hej

Tack ;)

#5 - - Elin - Design&Makeup:

Vad kul, du har en liten Ragdollbebis i headern nu =)

#6 - - Jess:

SV: Okej vad härligt! :D

Jag har precis varit och klippt mig och tagit fler hål i öronen, sen blir det stallet hela kvällen! :D självans? :)

#7 - - Jess:

SV: Jaa, riktigt nice är det! :D jag har alltid tyckt att det är så sjukt fint med två hål i varje öra, så nu har jag äntligen tagit det! ;D

Och vad skönt! :) dammsuga är faktiskt lite kul ibland! :D

#8 - - Jess:

SV; oj jäklar, det var många! :D

Haha, ja faktiskt! Jag ska nog dammsuga mitt rum när jag kommer hem från min häst ikväll! :D

#9 - - sara:

SV: okej härligt! Jaså något speciellt som händer imorgon eller är det bara för att det är fredag? :)

#10 - - sania claus ★ - MODEBLOGG:

switcha bloglovin? :D

det vart en fin design tycker jag !:)

http://www.bloglovin.com/blog/1079034/Sania%20Claus

#11 - - Sara:

vet du vad koden är?

#12 - - sania claus ★ - MODEBLOGG:

woho! :) lägger till nu! :)

#13 - - sara:

Jamen jaha, va roligt! :) Det var en annan sara såg jag här som funderade om någon kod :)

Till top