Miicha

Mitt liv som jag.

Ramsele byn.. :)

Allmänt Permalink1

Ja jag har ju tagit två koet på Ramsele by där jag bor, inga bra bilder men det syns att det är i en bil jag kör och igenom byn på väg hem till lägenheten,.

Bild 1: här då är det på typ början av byn från Edsele hållet, på höger sida (där volvon står) är Magnusson skor och fritid.







På bild 2:Har jag precis kört förbi pizzeria Rafna och så ser ni hotelle Färnlöfs (hur det nu stavas) på höger sida ser ni lite av det..

och så kör man fram så på höger är Ica och så Ok,. :) men det finns flera affärer och så finns det en blomsteraffär som är jätte bra, och så finns det en järnhandel och färghandel ett fik, och en däckfirma och jag känner ägaren då haha, och det finns bio och så det viktigaste är ju systeme. :)

Så klart det finns mera med men orkar inte skriva upp allt.. :)

#1 - - Luffi:

förra året var INTE bra!!



opera? på en melodifestival?! NE!

Till top