Miicha

Mitt liv som jag.

Regn..

Allmänt Permalink1
Va fasen, varför ska det regna ute?
det är ju fortfarande vinter ju..
Ifördig det är måånga plus grader, när jag kollade så var det 15 plus fast det var ju i solen och det är ju skit varmt ju.. :D

Men jag längtar till våren ska komma och då kan man vara ute och göra något än att sitta inne hela dagarne.. :)

Jag har lixom vårkänning i mig just nu vill bara att det ska vara vår, älskar våååår!!!

Man kan vara ute med bilen och ragga på byn, men det finns inga killar som man kan ragga på men det går ju ändå, annars får man väll åka till Sollefteå och ragga på någon eller Ö-vik eller något, längtar till jag kan köra bil på sommaren och man behöver inte fläkten på och man har rutan nere, vad SKÖÖÖNT!!!

Längtar till bilträffen komma hit till Ramsele med, det brukar bli hett drag, och så lastbilsträffen med.. !!
Det händer så mycket i Ramsele på sommaren och det är ju så super kul då.. :)
Ha en andledning att gå ut då :D
#1 - - Sharro:

Ush regnar det ? :o här e de massa soligt :D

sv; Ja, det är typ.. världstråkigt >:

Till top