Miicha

Mitt liv som jag.

Säng dags.

Allmänt Permalink0
Nu har jag fått nog för idag, nu tänker jag säga god natt och sov gott :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska nog iallafall dammsuga eller något.

Och så var det faktiskt roligt att gå in på olikas bloggar idag delst steg statistiken lite med så då blir man ju glad. :D
Så blogga blir det iallafall och se om det går lika bra som idag.:D

Ja oh så får man se då om jag kan somna så att jag inte drömmer mardrömmar efter filmen, men så hemsk var den ju inte iallafall men äcklig var den ibland i vissa sener iden :)

Imorgon kväll så blir det:
Dating In The Dark,
Desperate Housewife,
Gougar Town och
Christine.

Skit bra kommer det att bli hoppas jag, jag måste bara se dom annars kommer jag aldrig komma att somna för då undrar man bara hur det kommer att gå osv. :)

Får höra nu om grannen inte stör mig nu inatt, för jag hör han lite ute nu, oh han är inte nådig att smälla dörrar mitt i natta direkt, men jag kanske inte är den bästa grannen heller men jag smäller inte i dörrar efter 22 iallafall, så lite respekt måste man ju visa.. :D

Men sov gott nu då så höres vi i morgon :D
Puss på er.
Till top