Miicha

Mitt liv som jag.

Snygging.

Allmänt Permalink0
Han tycker jag också är väldigt snygg.

Han spelar Eric Forman i Thats 70´s show, som är en väldigt bra serie.. :)

Han har dels perfetk haka och käke och så klart munnen är skit snyggt med :) MUMS.

Eller allt på han är väldigt precis perfekt, brr, ryser lite nu.. :D

Jag tänder bara på vissa män och dom ska ha dom sakerna på ansiktet som jag tycker är snyggt annars så får det vara, men jag tänker på insidan med på en kille, dom får inte vara en idiot bara för att dom är snygg, dom ska vara väldigt snäll mot mig med och det tycker jag är det bästa..

Men det jag skrver här är att det jag gillar hos männ och så, :)

Jag vill ha en kille som vågar att utmana och inte är feg och är väldigt modig när det gäller allt, och han ska säga som det är och ta hand om mig, och jag lika så :)
Han ska ha ett bra jobb med och inte bara sitta i soffan och degar bara, och han ska ha en sexi röst med och då blir det bara pirrigt att snacka med han med, och just det pirret jag vill ha igen..
Till top