Miicha

Mitt liv som jag.

Tråk, men vad gör man?

Allmänt Permalink2
Ja snart ska man väll bröja att diska och så, sen får man se om jag ska dammsuga eller så (om jag orkar) och så snart kommer min kompis från Uppsala till mig!! LÄNGTAR!!
Jag ska hämta henne antingen i Sollefteå eller hos hennes mamma.. :)
Gud vad vi kommer att ha roligt, längtar jätte mycket. :D:D

Jessie har vare lite hopplös idag, hon har rivit ner en växt som har vare död i fleka månader men jag har inte tage bort den men det ska jag nu, och så började hon att bita på fjärkontrollen men jag vet inte varför hon gjorde det, men hon är ju knasig ibland. :)

Alltså jag undra på hur man kan göra min blogg bättre, jag fundera och fundera och så studera jag på olika bloggar med, men jag vill lixom inte skriva om dom utan jag vill skirva om mig men det funkar ju tydligen inte, men det denna blogg är mer som en dagbok för mig men det uppskattar tydligen inte, men jag bry mig inte heller det är bara roligt att skirva lite om mig och så. :)

Kommer snart tillbaka när jag har diska klart. :D

Hade så länge :) puss
#1 - - LOUISE:

Nja, det är rätt lätt. Fast jag fuskar lite. När vi äter det hemma brukar vi göra så att man får göra sina mini-sushi bitar på sin egna tallrik. Man tar lite sjögräs, lägger på lite ris och tillbehör och sen in i munnen :D Så det e egentligen inga riktiga rullar..

Hur hitta du in i min blogg? Nyfiken :D

#2 - - Ankiepankies:

Ha en mysig dag :)

Till top