Miicha

Mitt liv som jag.

Tvättdag!

Allmänt Permalink5
Nu igentligen så är jag för sen för jag skulle igentligen börja tvätta klickan 7 men jag orkade inte, men jag ska gå direkt jag skrivit detta.
Känns lite jobbigt att tvätta men det går ju bra, maskinen gör ju jobbet. :D
Och så ska jag tvätta när min kompis komma för hon hade lite, men det får hon fixa själv. :)

Då får jag se då imorgon eller i kväll vilken til hon ska vara i Sollefteå så får man åka dit :) LÄNGTAR!!

Efter jag ett i dom 2 första maskinerna ska jag göra lite frukost.
#1 - - DG:

Då är vi två som tvättar så tidigt

#2 - - Sofie, mamma till Dylan:

FRÅGESTUND I BLOGGEN. FRÅGA VAD NI VILL OCH JAG SVARAR!!! :D

#3 - - Cloja:

Tvätt:(

#4 - - Lisa:

så söt blogg,ska vi följa varann via blogglovin=)?

#5 - - josse:

SV: härligt! ikväll får man väl se lite vad som händer :) själver?

Till top