Miicha

Mitt liv som jag.

Äntligen TISDAG!!!

Allmänt Permalink3
Idag har jag vare hemma från skolan för jag hade inte bränsle så det räckte fram och tillbaka, men på torsdag och fredag ska jag dit för fredag är det ju ADR så det får jag inte missa för då förlora jag och får inte komma tillbaka så det är onödigt..

Men jag har vare hos min syster idag och höllt på  lite med deras hemsida och hjälpt till med valpen och jäntan deras och ved och röjade lite men inte mycket, men det är alltid kul att åka dit för då har man alltid någe att göra :) hihi..

Men ikväll är det:

Ugly Betty, Desperate Housewife, Cougar Town o Christine.!!

Det missar jag inte bara om det är något absolut viktigt då :)

Vad ska ni se på ikväll??
#1 - - Katte<3:

Sv: Jaa visst är det, det måste vara det godaste som finns =) Åh vad gott! Jaa att man måste, annars överlever man inte i värmen =)

#2 - - C:an:

kollar nästan aldrig på serier! ^^

det var inget bra på tv ikväll, så det skutade med att jag såg på inför ESC :)

#3 - - Bellezzaofsweden:

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

Till top