Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder på älven. =)

Allmänt Permalink13
Tog dom bilder idag :)
Min kompis fråga mig om jag ville se och det ville jag och så passade jag på att ta kort..













Bilderna är från Faxälven i närheten av Ramsele kraftverk!

Vad tycker ni om bilderna?
#1 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: håller med! :D

Allt bra idag? :)

#2 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: nej men usch då :( jag hoppas det löser sig! ♥

jag mår finfint :D

#3 - - Anne Paulsen:

fin blogg! eg har spørsmålsrunde på bloggen min ;)

noe du lurer på?

#4 - - Emma:

fina bilder

#5 - - ervisa:

Tack så mycket (:

#6 - - Anonym:

besök gärna min blogg & släng in en liten kommentar :)

#7 - - Frida:

fina bilder :)

#8 - - Sanna:

Hej !

allt bra med dig ?



Nu är det sista rycket där du kan vinna din drömvinst ifrån Chique.se, vad vill du ha ?

Gå bara in och välja vad du önskar dig och så skriver du det här:



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så är du med i utlottningen !

Lycka till !

Kram Sanna

#9 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: va bra att det löste sig! :)

är det bättre idag? :)

#10 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: skönt att höra :D jag mår strålande!

Görs?

#11 - - Miicha:)):

Gillar verkligen den sista bilden:D

#12 - - Caroliine:

Vädligt fina bilder,vad har du för kamera?

#13 - - Caroliine:

Vädligt fina bilder,vad har du för kamera?

Till top