Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder.

Allmänt Permalink7
Håller på att tvätta och små städa, men hamnade frånför dator och så googlade jag fram lite bilder :)


Rätt snygg bild, från USA. NY tror jag att det är.


Så här många McDonalds finns det i USA.



USA By Night.



Varför kan vi inte ha snut bilar som Mustang för i Sverige?



Inte så snygg lastbil, kan ju knappast se bra ut till vägen när man kör den ialf.



Och slutligen denna, så snygg med örnen gillar sånna bilder :)



Nu ska jag fortsätta med det tråkiga, kommer tillbaka senare :)
#1 - - moa:

lycka till med städandet!:)

kramar

#2 - - alex:

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

#3 - - Sandra!:

Roliga bilder!

#4 - - Katte<3:

Sv: Åh så gott det lät med isglass, måste verkligen kolla om det finns nån i frysen =) Fattar inte hur det kan vara så sjukt varmt =/ Fast det är ju bra med värme, mer glass åt folket! (aa)

#5 - - astrid:

hej vill du bli veckans blogg och vinna länkningar hela veckan ?

Kommentera med ditt namn + din blogg så väljer jag ut en person i slutet av veckan.

lycka till!

#6 - - Emelie <3:

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

#7 - - Elle:

Helvete vad mkt donken! :P

Till top