Miicha

Mitt liv som jag.

Blir så less på allt.

Allmänt Permalink2
Ja då sitter man vid tvn som igentligen jag inte får göra för jag ska ju hålla på med teorin som är så kul :) hehe

Och så fattar jag inte varför killar dras sig till mig på msn för att dom vill "se mer" av mig, jag vet inte vad jag gör, jag vill bara snacka med en vanlig kille att snacka med och inte ha cam sex, brukar ta bort dom om dom börja eller så säger jag att dom får komma men som turen är så bor dom så långt bort och jag ger inte ut adressen heller, så det gör inget.

Men teorin går inte så bra, men det var ett under att jag klarade körkortet iallafall men jag vet inte hur jag kunde klara det men men, nu håller man på som fasen och förstår halv7 men så är det ju, men det fixar sig ändå..

Hmm.

vad ska ni göra idag?
#1 - - Siri:

Tack :) Jag också<3 Haha, om de inte märks 8) Fast jag älskar ju inte bara filmen, utan ALLT som har med själva båten o göra också ;)

#2 - - naomi:

haha tack så mycket :D

absolut ingenting, är lite seg så jag kollar bara på massa avsnitt av scrubs! dudå? :)

Till top