Miicha

Mitt liv som jag.

Dålig uppdatering.

Allmänt Permalink3
Ja, det har vare dåligt ett tag nu, men jag har vare inne och kolla på kommenterer men sen inget mera för jag har lixom inte haft någe lust att skriva, men nu tänkte jag att det var på tiden. :)

Imorgon får jag se om det blir ADR eller inte i skolan, dom visste inte om det ingick i kursen så jag får se annars får det vara, för jag tänker inte fasen betala 2.500 kr för något som jag kan ta sen har inga pengar till det heller just nu, så jag hoppas att det ingår i kursen..

I helgen har jag haft skit tråkigt som vanligt, men jag hoppas att nästa helg blir roligare, fundera på att bjuda någon på middag tänkte på grillat, kykling file och lina om bacon runt kycklingen och grilla det och så ha potatisgratäng med det och en sallad, det skulle vara gott :)
Och så ett gott vin till de då, nja ajg får se hur det blir som..

Ja, men nu ska jag ta det lungt och se på filmen på tv3 och sen ska jag sova för imorgon ska jag duscha och så åka iväg till skolan då..

#1 - - Johanna:

Åhh vilken söt header!! :D

#2 - - M 0 A K A R L S S O N:

fin blogg och söt header !:D

#3 - - simone:

Mooorning pinglan! Några sköner på g idag? Här ser man fram emot en klippning, bli av med lite kaluffs ;P

Till top