Miicha

Mitt liv som jag.

Första maj.

Allmänt Permalink5
Imorse när jag vaknade så snöade det utanför min lägenhet, blev inte så glad direkt men det slutade kanske 20 minuter efter när jag såg det kanske så det är bra, just nu kanske det regna lite jag vet inte men mulet är det iallafall.

Alltså jag tycker att valborg är inte så märkvärdigt att fira, för om jag ska ha en majbrasa är för att bränna upp en massa rat jag vet inte men jag anser det och så kan man lixom fira då att man får bort skräpe som man har samla ihop i ett år ca :)
Men så anser jag men det kom jag på igår typ hmm, men annars vill jag gå och kolla på en brasa för det är så mysigt men igår bler det då inte..

Men i natt blev jag rädd, för vid ett i natt så började det smälla utanför dörren och jag trodde det var någon som skulle in i lägenheter min eller något, så jag ringde till min kompis som kom över och sen ringde han och sa att det var grannen som var i dyng fylla och höll på med något som han inte förstog vad han gjorde, så min kompis ska snacka med han när han är nykter igen..

Alltså jag var nära på att ringa till snuten i natt på grund av det, jag blev rädd med om det var någon som skulle bryta sig in i lägenheten. hmm, tur att det var grannen iallafall då.

Nu blire nog lite städa för mig och så ska jag lysta igenom det jag har ladda ner om Rammstein låtar en massa albums blev det, kanske 14 cdn eller vad det var av dom, men dom är bra så jag ska göra det, städa och lysta igenom låtarna. :)

Vad ska ni göra idag??
#1 - - Malin:

usch vad trist med daligt vader! :(

#2 - - M A L I N |--| E ♥:

Skulle du kunna rösta på min bild i en fototävling? Jag är nummer 12 och gå in här för att rösta:

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



Det skulle betyda så grymt mycket! :)

KRAM



Men du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer kan du ju bara radera den! :)

#3 - - Natalie Hanna:

HEY :)

Min blogg är ganska ny & väldigt ROSA.

I den finns mycket fina bilder som jag fotar på bl.a bakningen jag håller på med varje helg, inspiration & mycket rosa saker.



Hoppas du kikar in ;)

KRAM om dig!

/ rosayo.

#4 - - MyzaaN - Princess Pink:

Tackar :D

haha nej jag säger då de. att gå i klackar är ett heltidsjobb i sig ...inte det lättaste :P

#5 - - LORISSA:

sv: haha illa :)

Brukar du drömma mardrömmar?

Till top