Miicha

Mitt liv som jag.

Funderingar.

Allmänt Permalink4
Fundera på att göra om min bil lite så den kanske blir lite snyggare.

Fundera på att:
Huven svart
Kofångaren svart
Opel märke fram vit målad
Corsa märket bak bort o he dit Micha.

Skulle det vara fint tro? Det skulle jag kunna tänka mig, och så vill ja ha en vinge men det kosta massa.
Och så är det en som ska hjälpa mig att fixa bakskärmen ta bort rost hål och så, och så finns det rost fläckar som jag ska slipa bort, så hon blir SUPER fin sen tro jag :)

Fundera oxå på att he ut hon på Garager.org men jag vet inte.
#1 - - johanna:

Tävla om 6 biljetter till galapremiören av streetdance 3D, lätt att tävla och 3 vinner, Lycka till!:D



http://johannalicious.blogg.se/2010/may/vinn-6-st-biljetter-till-galapremiaren-av-str.html#comment

#2 - - Bellezzaofsweden:

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

#3 - - sara:

söt, snygg & härlig blogg! :D Menar verkligen det jag säger, keep it up!

#4 - - terese:

Fin blogg du har ju! :)

Till top