Miicha

Mitt liv som jag.

Hard to be alone.

Allmänt Permalink0

Jag är så less just nu, börja få panik igen som jag brukade få förut pirras i magen som om det ska hända något negativt men då brukar det alltid gå bra, bruka må dåligt när jag inte ha nå pengar och dyligt.

Jajja, jag va på crusingen i går iallafall i Sollefteå, det var inte så fina bilar där kunde vart bättre, bättre när det är bilträffen i Ramsele iallafall det bruka vara roligare o finare bilar..

Idag har jag vare i stugan och körde en Bubbla för första gången det var kul, så där var jag ett tag och sen när jag kom hem så diskade jag det som var odiskat så klart, men nu är det lika mycket disk igen (faan därför man ska ha plast tallrikar m.m) men sen på onsdag ska jag se om det finns en tvätt tid för det behövs nu..

Imorgon blire skola igen och då ska jag tanka bilen och åka iväg, och hoppas för gudsskull att jag får reseersättningen i veckan av FK annars måste jag ringa ett sammtal och det har jag inge lust till..

(saknaden efter kärlek är stor)

Till top