Miicha

Mitt liv som jag.

Hej alla =)

Allmänt Permalink2
Idag har det inte vare så mycket skrivande, har haft så mycket att göra. :)

Nyss kommit hem från min älskade lilla syster och hälsa på dom en stund, och ja fick Joakim hennes som att skratta höge det är så gulligt, blir bara så glad :D
Fick god mat där (även att jag hade äte middag redan) men man kan ta det som en liten kvällsfika, hehe.

Idag gick det jätte bra i skolan eller iallafall sådär, fick en till "tårt bit" på teorin så imorgon om det inte finns annat at göra så ska jag nog sätta in den sista med..

Iallafall så är jag med i en tävling om ett grymt smycke klicka här för att komma dit :)

Så nu ska jag snart sova så ja pallra migg upp imorgon, imorse gick det bra vaknade till och med före det ringde. hehe.

Men sov gott ska hämta hunden imorgon så får se om det blir en uppdatering.

Hade så länge!!
#1 - - Eámanë Séregon:

Så søt header :D

#2 - - mersiha:

fin blogg ;)

Till top