Miicha

Mitt liv som jag.

Jessie o jag.

Allmänt Permalink2


Tog dom hära bilderna med datorn cam och det blev rätt så bra. :)



Så nu har man sett på filmen "Marley och jag" på canal+ kanalen och har sett den förr men den är ju så jävla bra, rolig man skratta flera gånger men på slutet av filmen så gråter man en skvätt, men jag rekomendera till er att se den om ni gillar hundar så klart :)

Så nu i veckan så blir jag aldelles ensam en stund innan man hämtar den ättriga/härliga vovven som är en Jack Russel, så det blir nog bra men ensamt ändå, finns ju ingen som vill hälsa på mig utan att det är jag som får hälsa på :( Men det går bra ändå jag har klarat mig innan så klarar jag mig nu med.

Har ju datan med som är lite sällakap iallafall, men nästa helg blir nog drygt för mig men man har ju katten och hunden då så det blir nog full rulle ändå.

Men nu ska jag antigen gå o lägga mig eller så ska jag sitta vid datorn ett tag till innan jag ska sova, får se hur jag gör som iallafall.

Men hade så länge iallafall :)
#1 - - emma:

Tack. Lägger till dig ! :)

#2 - - emma:

Tack. Lägger till dig ! :)

Till top