Miicha

Mitt liv som jag.

Morgon dagen.

Allmänt Permalink2
Imorgon är det skola trots att det är fredag, vi brukar inte gå på fredagar men vi har ADR hela dagen lite jobbigt men det är bra om man klara det :)
Så det blir jobbig dag så får man sitta på en stol hela dagen och få ont i ryggen och rumpan, hihi, men det går bra vi har ju raster så vi kan sitta på en stol som är skön..

I helgen vet jag inte vad jag ska göra, jag vill hellst grilla men jag vet inte om jag har pengar till det, men iallafall för kyckling kan jag ha råd med och så har jag bacon hemma så det är bara he i gång grillen :)

Hur se eran dag ut imorgon?
Vad ska ni göra i helgen?
#1 - - Therese:

Tack :) Hoppas du oxå får en underbar kväll:)

Bilddagboken är meningslös. Bloggen är lite roligare. Ja flygkort är superkul.

Den kvällen gick en stackars soffa sönder hihi

#2 - - Cornelia:

Fin blogg!

Till top