Miicha

Mitt liv som jag.

Mycket kunnskaper i en liten hjärna.

Allmänt Permalink5
Stabilt säger jag, hmm, det var så mycket nu idag i skolan så jag vet alltså inte om jag kommer ihåg allt men det kommer lite i taget.
Idag fick vi göra lastsäkring och det gick bra, kunnde spänna med spännband sen tidigare men inte med kätting det var nytt men det var en som hjälpte mig och det var snällt så nu vet jag hur man spänner med kätting på en traktor iallafall :) hehe.

Men det snöade imorse när jag var nära Sollefteå men sen började det att vräka ner men det varade kanske 15 minuter och sen har det regnat hela dagen..
Imorgon så är det hemma studier så det bli väll det och så ska jag städa med mera eller så kanske jag kan göra det i kväll eller senare idag men jag vet inte om jag orkar till det så jag får se hur jag gör som..

Ikväll så är det ju bra på tv :)

Vad ska ni se på tv ikväll??
#1 - - L o t t i i i z z:

Jag har en helt ny spets kavaj till salu :D Gå gärna in och kika på den innan den åker in på tradera.

Kram

#2 - - AB PW:

haha vi får se om jag tycker det var lika roligt, vit jag hoppas ;D

#3 - - johanna:

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin?

#4 - - johanna:

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin?

#5 - - LORISSA:

sv: tack snälla :)



Jag ska plugga och göra mig frisk! Pluggar du?

Till top