Miicha

Mitt liv som jag.

Ny vaken..

Allmänt Permalink2

Vaknade kanske för en timma sen eller något, och när jag vaknade så hedde jag på min stationära och lystnade igenom Rammstein låtarna som är ca 400 st av så det tar ett tag att lystna igenom men det går ju. haha.

Igår så fick jag ett sms av min lilla syster om att hon var klar med sin hemsida som hon har startat så fick adressen www.norlanderskottogetgard.com jätte bra hemsida och stämmer helt och hållet där :D

Idag vet jag inte vad jag ska göra men antingen ska jag städa så jag inte blir arg och less när jag komma hem eller att jag ska ta det lungt.
Vad tycker ni?

Jag fundera på att ta lite snabb kaffe för jag har inget annat, och så har jag inte rökt på ett tag nu men jag börja att snusa igen och det är lixom bättre för dels stinker det inte, men visst jag saknar ciggen i munnen men jag får nöja mig med snusen. :)
Men man behöver igentligen inte sånt skit men om man ska sluta så ska man inte börja så, men jag har ju börja så är det svårt att sluta.
Har no något bra tips om man kan sluta?

Nu ska jag väll gå in på olika saiter och vänta lite och se vad jag ska göra idag.
Men det är igentligen en enkel sak ju att man ska göra det är ju att städa lite, men kommer sig inte för. hmm.

#1 - - * Em:

Sv; :) Har du haft en bra helg då?

#2 - - LORISSA:

när jag slutade hade jag nikotintuggummin, men sedan gick jag cold turkey - man får inte ha det hemma, inte ge sig någon chans att fuska!



sv: :)

Hur har din morgon varit?

Till top