Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag.

Allmänt Permalink2
Idag har jag som sagt hemma studier som alltid, och nu har jag äte lunch jag köpre en snabb mats sak på ica orkade ta fram någe från frysen och koka en massa så det får bli i kväll..

Såg nu på tvn att mcdonalds har nya glas och dom var fina och vill ha men jag har ju så jäkla långt dit, närmaste är ju i H-sand, tur det iallafall..

Idag ska jag väll små städa lite och så ska jag plugga lite om godshantering (inget vi behöver lära oss men ingår i kuren) som är så jäkla tråkigt.. Men men..

Ikväll är det Grey´s Anatomy iallafall och då får jag inte missa det, har nu missat det en gång men så är det ibland..

I helgen är det cruzing i Sollefteå och jag vill dit och så fundera jag på att köpa lite sprit att ta med mig om det går så klart. :)
Ska ta färdig blandat innan vi åker dit vill säga, får se då om det bara jag ska ska dricka eller om man får tag i en som kör dit.. jajja. det får vi prata om sen.
#1 - - Säsongarna:

Läs en Lite Bättre Blogg!

#2 - - linaeriksson:

fin blogg, värkligen! :)

kolla gärna in på min, och lämna ett

spår efter dej, om du förstår vad jag

menar! haha, ha en bra dag! kram Lina! :D

Till top