Miicha

Mitt liv som jag.

Så är det.

Allmänt Permalink3
Idag har jag bara suttit vid datorn i skolan och hölle på med teorin, gick dock inte så bra men jag skriver ner allt som jag inte kan så det blir väll bättre tillslut vill bara få bort det jag håller på med och börja med lastbilsteorin någon gång.

Jajja.

Fick en glass nu :) Muuums vad gott det är med glass (men slut nu) :)

Jag höll på att googla lite bilder nu som jah ska he upp här på bloggen sen så får ni se vad fina bilder jag har hittat.. :)

Nu snart fundera jag på att se filmer som jag fick låna av lill syrran, det är American Pie filmerna dom tre nyaste ska jag se på dom från 2007 och 2009, hoppas dom är bra då. :)
#1 - - Plutten:

Glass är gott, särskilt nu när det är sommar o allt:D



Du har verkligen en jättesöt blogg!:)

#2 - - Anonym:

Åh, det är så gott med glass.

#3 - - melissa:

Haahaha, älskar glass ja :D

Till top