Miicha

Mitt liv som jag.

Så förbannat less.

Allmänt Permalink9
Har äte lite flunch och drucke oboy, och nu sitter jag här och ser på tvn och håller på med datan som jag inte skulle göra.. hmm. Men det ska vara pluggande idag men jag ska städa lite först iallafall så jag kan sitta i köket..

Men less är jag, är det så att man är kär eller bara hjärnan som styr??
Lurar mitt hjärta min hjärna eller? kan den göra så?
Det känns att jag är kär men inte i vem, hur faan kommer de sig igentligen?
När jag tänker på en person nu så pirras det i magen och så en massa tankar, men jag säger inte vem det är, för denna person är upptagen fast det är ju alla som jag är förtjust i..
men jag HATAR när jag känner så här, kan den bara inte försvinna någon gång för den kommer och går jämt.. :(

GAAHHH!!! Förbannat oxå..

Ja iallafall så är jag med i en tävling, klicka på länken så komma ni dit ----->http://astridstraning.blogg.se...
#1 - - LORISSA:

sv: jaa :)



Idag efterlyser jag god mat som man kan äta vid halsont. Några tips?

#2 - - Elin:

Veldig søt bakgrunn og spesielt den katta som stikker opp he he;)

#3 - - VICTORIA ★:

Fin blogg :D

#4 - - LORISSA:

sv: Tack för tipset :) Är dock less på soppa nu... kanske makaroner kan gå bra?

#5 - - AB PW:

haha jaa men det är så typiskt (x ! aldrig annars förutom när man har bråttom

#6 - - Sara:

Sv. Ja jag tog dom igår, dock är gräset inte lika grönt över allt men visst vädret var ´helt okej:)

#7 - - sara:

sv: usch ja, sjukt hemskt!

#8 - - anna:

Hei, fin blogg :)



Hadde vært kos med en kommentar tilbake? ;D

#9 - - S A N E L A:

Sv: Aha vad kul! :D♥♥

Till top