Miicha

Mitt liv som jag.

Ska det forstätta så här???!!!

Allmänt Permalink9
Fick en kommentar av en som skrev på engelska o inpererade mig, försto inte riktig varför jag skulle gå in på youtube o kolla ett klipp om hur dom behandlar djur i Kina men nu förstår jag, jag kunde inte se länge för jag fick stänga av och gråta.. :(


´
Denna fina och söta varelse är nog död nu, en hemsk död han/hon har fått..
Han kanske har bleve kliven på huvuder och börja blöda från nosen och plådas, dom står på huvudet ett tag kanske några sec och kliver bort och låter han plågas.

Eller, så tar dom bort skinnet levande,.
Dom hänger han upponed och tar en kniv och skär bort skinnet och dom gör det levadne, han skriver som fan klart, fy fan, och sen efter dom tagit bort skinner på han så slänger dom han i  en hög och plågas.. :(

Så detta händer med dom stackars djuren i Kina. :(

Ska det vara så här?

Det ska inte förekomma!!!
Jag skulle göra exakt likadant mot dom som gör detta mot djuren, det är så PLÅGSAMT!!!
Förstår bara inte.. :(
#1 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: hehe ok =) tar det lugnt och dricker kaffe :D

#2 - - Anonym:

uch ,



söt header:)

#3 - - Anonym:

ush

#4 - - Sara :):

Usch,jag såg den videon för länge sen,men det är så jävla hemskt att dom kan göra så mot djuren när dom lever :O Om dom pront måste döda dom kan dom väll avliva dom på ett snabbt sätt först ;o

#5 - - MAARIAWH:

har sett den där videon den är hemsk...

#6 - - ZILLA:

Fin blogg ! :)

#7 - - Jeen ♠:

Har också sett den videon, helt galet, jag begriper inte att det finns så känslokalla människor =(

#8 - - vera:

Gud vilken söt design du har! :)

#9 - - Sofia:

mm det är hemskt både ktter o hundar utsätts för det dagligen där....Det är så fruktansvärt:(

Till top